מתנה מקורית לגבר

מחפשת מתנה מקורית לגבר ? מכונת אספרסו ניידת לשטח – מתנות מקוריות לגבר שלך .

כאשר אנו מדברים על מתנה מקורית לגבר אנו אומרים מכונת אספרסו היברידית לטיולים – אספרסו משובח, עשיר בארומה וקרמה בדיוק כפי שהוא צריך להיות – פרפקטו…!

HANDPRESSO מציעה מודל פעולה חדשני ופורץ דרך – מבחר מתנות מקוריות לגבר.

אספרסו איכותי הוא פינוק מיוחד במינו, טעמים עשירים, ארומה מטריפה ואיכויות שקשה להשיג בכל צורה אחרת של שתיית קפה. אך הכנת אספרסו איכותי ואמיתי מתקשרת אצלנו לרוב למכונות גדולות יחסית שצריכות חיבור לחשמל ומוצבות במטבח. כאשר למעשה קיים כיום פתרון יעיל, חדשני ונוח במיוחד להכנת אספרסו אפילו בתנאי השטח האגרסיביים ביותר.

מכונת אספרסו היברידית לטיולים  הינה מתנה מקורית לגבר אשר תאפשר לו להכין אספרסו איכותי  בכל מקום ובכל זמן, כולל מיצוי תחת לחץ כפי שמתבקש משיטת האספרסו הקלאסית. הפתרון המושלם למי שלא מוכן להתפשר על איכות האספרסו שלו, אבל אוהב לצאת לשטח – ההגדרה האולטימטיבית של "ליהנות מכל העולמות"!

מכונת אספרסו לטיולים היא תוספת קלאסית ומצוינת לטיולי שטח בכל מקום, לטיולים בחו"ל, לנסיעות ארוכות ברכב, לרכיבות האופניים של שבת בבוקר ולמעשה לכל כך הרבה מקרים. מכונת אספרסו לטיולים מבית  Handpresso  מציעה כמה מוצרים ומודלים להפעלה, כך שניתן לראות במוצר מתנה מקורית לגבר ולהתאים את המוצר ואופן השימוש באופן אישי ומלא.

מכונת אספרסו מקצועית לטיולים מאפשרת לכם באמת ליהנות מאספרסו משובח בכל מקום ובכל זמן, זו מתנה מקורית נפלאה לאוהבי הקפה והטיולים. גודל מושלם, נוחות שימוש מרבית ותוצאה מוגמרת שהיא לא פחות ממושלמת!

אנו בקפה תמר מעוניינים להפוך את חווית הקפה שלכם לטובה, נוחה ומיוחדת, גם אם מדובר בהפסקת קפה בתנאי טבע. לכן, אנו מתעקשים על מכונת קפה ניידת איכותית, אשר עונה על כל הצרכים. מכונת האספרסו של קפה תמר פשוטה להפעלה, ומצריכה רק כמה פעולות פשוטות על מנת ליהנות מקפה חם וטעים. המכונה הניידת שלנו קטנה, קומפקטית, ונוחה לנשיאה לכל מקום שרק תחפצו, כך שתוכלו ליהנות מקפה איכותי ומשובח בכל מקום ובכל זמן. אז למה אתם מחכים? קליק אחד ותוכלו לרכוש את המתנה המושלמת לגבר שלכם.

מחפשים מתנה מיוחדת לגבר ? חייגו עכשיו: 03-6006211

או פשוט לחצו כאן ורכשו לכם מכונה