מתנה לגבר ליום האהבה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]מתנה מקורית לגבר ליום האהבה, לפנק לפנק לפנק….

יום האהבה הולך ומתקרב ואת מעוניינת להפתיע את אהוב ליבך במתנה מיוחדת ומקורית? נשים רבות מתקשות לבחור מתנות לגברים בחייהן, אפילו אחרי היכרות ארוכת שנים עם הגבר ועם תחומי העניין שלו. רבים בטוחים כי עולם המתנות לגבר מסתכם בביגוד, חגורה, חולצה, שעון או ארנק, מה שמצמצם את המבחר, ומגדיל את הקושי. נשים אשר מעוניינות להפתיע את הגבר שלהן עם מתנה מיוחדת, מוצאות עצמן הולכות לאיבוד ומתקשות לרכוש מתנות לגבר ליום האהבה. המשיכו לקרוא עוד קצת ותגלו שהמשימה של בחירת מתנה לא כל כך מסובכת.

הצעות מקוריות למתנות לגבר ליום האהבה

אנחנו בחברת קפה תמר אספנו מצאנו עבורך מתנה מושלמת לגבר ליום האהבה שתוכלי לרכוש אצלנו ולפנק אותו:

* מכונת אספרסו לרכב: אם הגבר שלך עובד קשה ומסתובב כל היום בדרכים תוכלי לפנק אותו במכונת אספרסו לרכב. המכונה קטנה, קומפקטית ומתאימה למתקן הכוסות המובנה ברכב. כל שעליו לעשות הוא לחבר את המכונה למצת, להוסיף פוד של קפה ומים, וללחוץ על הכפתור לקבלת אספרסו חם ומפנק.

מכונת אספרסו היברידית ניידת: מבין מבחר המתנות לגבר ליום האהבה תוכלי לרכוש מכונת אספרסו, אבל היברידית. מכונה זו גם היא קטנה וקומפקטית, וניתן לקחת אותה לכל מקום אפשרי. המכונה יכולה להתלוות לגבר שלך למכונית, למשרד, לטיול ועוד, וניתן להזין אותה גם בפודים של קפה וגם באבקה.

* תיק נשיאה: לבסוף, על מנת להשלים את המתנה, ולהפוך אותה למושלמת תוכלי לרכוש תיק נשיאה מיוחד למכונת הקפה הניידת, על מנת שיהיה לו קל ונוח אף יותר, לשדרג את הפסקת הקפה היומית שלו.[/vc_column_text]

    טופס לשליחת הודעה

    [vc_single_image image="3083" img_size="300 X 300" alignment="center"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]התאמת המתנה לגבר 

    למעשה ישנו מגוון רחב של מתנות לגבר ליום האהבה אותם תוכלי לרכוש כאן באתר. אולם, על מנת לבחור את המתנה המתאימה ביותר עלייך לדעת להתאים את סוג המתנה לאופי של הבחור. חשבי מה הם התחביבים של אהוב ליבך ואיך הוא אוהב את הקפה שלו, האם היו פריטים שהוא הזכיר שחסרים לו, או האם הוא התלהב ממשהו במיוחד לאחרונה. שאילת השאלות האלו לפני הרכישה תבטיח כי המתנה שתרכשי לא רק שתהיה מיוחדת ומדליקה, אלא חשוב מכך, גם שימושית ומתאימה.

    אנו בקפה תמר מתחייבים להעניק לכם את המוצרים ואת השירות הטובים ביותר, ואנו מאמינים בלא פחות ממצוינות. כל המתנות אשר תחליטי לרכוש לגבר שלך ליום האהבה עטופות בקורטוב של מקוריות ואיכות בלתי מתפשרת. הרי את זו שמכירה את הגבר שלך הכי טוב שאפשר, אנחנו רק יכולים להציע לך מתנה מקורית לגבר שלך, על מנת להעלות לו חיוך על הפנים. אולם, יחד עם אלמנט ההפתעה, מכונות הקפה שלנו הן מתנה שימושית לכל גבר חובב ספורט, עובד קשה, ומתרוצץ בדרכים. כל שנותר לך הוא רק להתאים את המכונה לגבר שלך, ולשדרג את המתנה באמצעות ערכה מלווה.

    לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 03-6006211 או פשוט לחצו כאן והזמינו כבר עכשיו[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    דילוג לתוכן