מתנות לעובדים? יש לנו בדיוק את מה שאתם מחפשים

בכל שנה בתקופה שלפני החגים, המעסיקים שוברים את הראש בדבר המתנה המושלמת לעובדים שלהם. מצד אחד, המעסיק רוצה להעניק לעובדיו את המתנה המרשימה ביותר לחג על מנת שעובדיו יוכלו לצאת לחופשת החגים בהרגשה הטובה ביותר. מצד שני, המעסיק אינו רוצה להוציא סכום גדול שאינו יוכל לעמוד בו. חברת קפה תמר מציעה לכם מתנות לעובדים שלא גורמות לכם לקרוע את הכיס אך כן יעלו חיוך רחב מאוד על פניהם של העובדים שלכם. מכונת אספרסו לרכב, מכונת אספרסו ניידת, ערכה ניידת לטיולים, קנקן תרמי, תיק נשיאה לקפה טחון ועוד מוצרים רבים שיהפכו את המתנות לעובדים שלכם למתנות שהם לא ישכחו הרבה מאוד זמן.

מכונת אספרסו ניידת- מתנה מושלמת לעובדים

אם בעבר תלושים לקניות, סלסלת ממתקים או ברכה מושקעת בהחלט היו מתנות ראויות לחג הרי שהיום העובד כבר מגיע עם ציפיות כי הוא רואה את המתנות שמקבלים במקומות האחרים. מכונת אספרסו ניידת זו מתנה שכל אחד ואחת ישמחו לקבל כי מדובר במתנה המושלמת. מכונת האספרסו הניידת של קפה תמר היא נוחה וקלה לנשיאה, היא מציעה לכם את הקפה שאתם אוהבים בכל זמן ובכל מקום וכמובן שהמחיר שלה נוח מאוד. מתנה לעובדים יכולה להיות מתנה קטנה ופשוטה אבל אם אתם מחליטים לפנק את העובדים שלכם במכונת אספרסו ניידת גם העובדים שלכם יידעו שהענקתם להם את המתנה הטובה ביותר ויעריכו את ההשקעה שלכם.

מתנות לעובדים- מכונת אספרסו לרכב

כמו כולם, גם העובדים שלכם לחוצים בבוקר להגיע בזמן לעבודה. אחת הפעולות שגוזלת זמן יקר בבוקר היא הכנת הקפה המושלם. אז מה עושים? רוב האנשים מוותרים על הקפה של הבוקר או שמתפשרים על קפה בעבודה ולא נהנים מהטעם הייחודי שהם אוהבים. בעזרת מכונת האספרסו לרכב של קפה תמר תוכלו לגרום לעובדים שלכם להגיע לעבודה אחרי שהם שתו את הקפה האהוב שלהם בבוקר מבלי לבזבז זמן יקר ואתם תרוויחו שהם לא יאחרו. מתנות לעובדים זו אינה משימה פשוטה בכלל, אבל עכשיו הבעיה שלכם נפתרה לחלוטין. מתנות לעובדים קונים בקפה תמר ויכולים לבחור ממגוון המוצרים שיש לנו להציע לכם.

לקבלת הצעת מחיר והנחת כמות השאירו הודעה בעמוד צור קשר
או פשוט
 חייגו: 03-6006211